Forum de la T_O sur l'univers Izar.

AccueilCalendrierFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Partagez | 

Je t'aime Baal

AuteurMessage
Shinji[T.O]

MessageSujet: Je t'aime Baal   Mar 28 Juin - 22:51

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Bouddhomer

MessageSujet: Re: Je t'aime Baal   Jeu 30 Juin - 12:55

C'est beau l'amour Twisted Evil

Tu va nous manquer Baal, on espère que tu viendra nous voir de temps en temps pour boire un coup
Revenir en haut Aller en bas
BAAL

MessageSujet: Re: Je t'aime Baal   Lun 29 Aoû - 11:14

Allez c'est ma tournée les filles !!!!!!!!!!!!!!!!!

tout va bien pour ma part j'espère que vous aussi Smile

bisous à tous, à tout bientôt !!!!!!!!!!!

Bouddhomer

MessageSujet: Re: Je t'aime Baal   Mer 31 Aoû - 13:07

Tu compte revenir Baal?

Merci pour la tournée! Smile Je prend avec plaisir moi, un Whisky-coca siyouplait Smile
boboven

MessageSujet: Re: Je t'aime Baal   Mer 31 Aoû - 18:39

Salut Baal,

ouais nous aussi ça va super.
Je vais prendre une picon bière alors^^
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Je t'aime Baal   

Je t'aime Baal
Page 1 sur 1